Thursday, September 25, 2014

Permaisuri Hati : Mahligai Cinta

Oh...Kau Permaisuri di hati-ku
Di dunia ini engkau penghibur
Menjunjung kasih amanah Ilahi
Ku pasti akan terus menyayangi
Terima kasih ucapan ku beri
Kau hadiahkan ku cahaya hati
Ku pimpin tangan-mu oh kasih meniti hari
Semoga kita dapat bersama Sampai kepada-Nya disyurga sana
Tuhan kekalkanlah Permaisuri hati ku
Untuk menemani dalam mengapai cinta-Mu

Saye suke dengar lagu Hijjaz ni. Sejak kawen la..sebab suami hadiahkan. Istimewa. Bercinta lepas kawen la katekan...(^_^)v alhamdulillah. Sebelum kawen, nak selisih pun kalau boleh nak elak..kalau nampak bakal suami tu, rase macam nak lari cepat-cepat atau nak menyorok...Bile cakap ngan suami macam tu, ditanye kenapa...saya menjawap...

" Entah la abang, rase malu tidak terkata"  rase macam tak berhidung pulak..

Pengalaman hampir 10 bulan menjadi isteri En Jime. 7 bulan duduk berasingan, Perak ke Kuala Lumpur, Melaka ke Kelantan. Pelbagai macam dan ragam. Alhamdulillah  Allah lebih tahu, rahsia jodoh kami, ada persamaan tapi banyak juga perbezaan. Melengkapi. Sorang penyabar, sorang lagi kepala angin (saye 0/).

Mase ni tak dapat dibayangkan, seksa sungguh rase nak bergambar bersama...tak pernah jumpe berdua apetah lagi nak bersembang..tibe-tibe boleh pegang-pegang, oh no..am I dreaming!! Tapi bajet cool je dan control macho, nak pegang bahu, tapi rase tangan tak jejak ke bahu
betul ke dah halal ni..syubhah ker??
Share:

0 comments:

Post a Comment