Skip to main content

NUTRILITE™ All Plant Protein Powder

Alternatif protein berasaskan soya yang berkhasiat lagi lazat!



NUTRILITE All Plant Protein Powder memberikan protein semula jadi, mudah dicerna dengan asingan protein soya dan skor PDCAAS 1.0. Hanya satu hidangan NUTRILITE All Plant Protein Powder memberikan 8 gram protein soya.Ia membekalkan jumlah asid amino perlu dan tidak perlu yang seimbang.

NUTRILITE All Plant Protein Powder adalah cara mudah untuk mendapatkan protein yang anda perlukan tanpa kolesterol dan dengan hanya kandungan lemak yang minimum. Campurkannya dengan sebarang makanan atau minuman kegemaran anda dan anda dijamin memberikan keluarga anda protein yang mereka perlukan.

Dikuasakan oleh yang terbaik dari alam, NUTRILITE All Plant Protein Powder dirumus dengan Rumusan Adunan NUTRILITE yang eksklusif iaitu kombinasi unik soya, protein dan kacang pis.
  • Sumber semula jadi
  • Tanpa laktosa
  • Mesra vegetarian
  • Tanpa kolesterol
  • Rendah lemak
  • Menyokong jantung dan keimunan anda

NUTRILITE™ All Plant Protein Powder (450g) - RM140
NUTRILITE™ Minuman Campuran Protein Perisa Teh Hijau (450g) - RM150


NUTRILITE™ Minuman Campuran Protein Perisa Beri Campuran (500g) - RM150
NUTRILITE™ Minuman Campuran Protein Perisa Beri Campuran (500g) - RM165


Dapatkan semua kebaikan NUTRILITE Protein yang ditambah dengan perisa teh hijau yang menyegarkan. NUTRILITE Protein kini muncul dengan perisa baru tetapi masih mengekalkan semua manfaat penting protein soya. Satu sajian bukan sahaja membekal 8 gram protein soya, jumlah asid amino penting dan tidak penting yang seimbang dan manfaat kalsium dan isoflavon soya yang berkhasiat, ia juga memberikan semua nutrien ini dengan tambahan perisa teh hijau yang menyegarkan.

Jika anda sentiasa mengharapkan NUTRILITE Protein untuk sumber protein yang semula jadi, mudah dihadam, senang, tanpa kolesterol dan mengandungi lemak yang minimum, kini anda boleh juga mengharapkan ia memberikan minuman yang lebih berperisa.


Cara mengguna

Terdapat beberapa cara mudah untuk mengambil NUTRILITE All Plant Protein Powder:

  • Tambah satu ke dua skup kepada segelas susu, jus buah-buahan, jus sayur-sayuran, atau sebarang minuman lain. (Pemanis atau perisa boleh ditambah, jika suka.) Kacau cepat-cepat selama 45 saat atau goncang kuat-kuat dalam bekas yang bertutup.
  • Untuk lebih istimewa,campurkan buah-buahan segar atau sejuk beku kegemaran anda. Masukkan dalam mesin pengisar dan kisar.
  • Taburkan di atas bijirin, salad, atau sup.
  • Tambahkan ke dalam resipi kegemaran anda untuk memasak dan membakar
Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan pembelian produk NUTRILITE

Comments

Popular posts from this blog

Peta Dunia

"Jom isma, kite sambung blaja kat oversea..amik master nanti" ajak rose selepas pulang dari IRC kemarin. "Jom...nak gi mane, paris, london, maxico, jermen, prancis.." ana bergurau, kate hati ana..ni nak pergi belajar ke melancong.. "A'ah jom la, boleh usrah same-same" ajak ika, rumate rose. Oo, menarik jugak..kite g UK ar, ade kak yanti dengan abang fakizan..boleh jadi naqibah kite" ana teringat seorang alumni Rakan Masjid yang menyambung pelajaran di benua Eropah sane. "Ika nak g US.." kate rose "Ape beza US dan UK, bezanya S dan K je kan? Ke gane? " soal ana, begitu naif tentang peta dunia. Apa lagi, terburai gelak sahabat-sahabat. Ana pula mengaru kepala yang tidak gatal. Sememangnya ana fail bab-bab peta dunia ni. Walaupun setiap kali ana pulang kerumah, abang conferm akan mintak ana lukiskan peta dunia untuk subjek kajian tempatanya, tetapi lukisan hanya tinggal kenangan..Ana sungguh tidak ambil tahu secara te

NUTRILITE Garlic & Licorice

Kandungan bawang putih (allicin, selenium & sulfur) Allicin Salah satu sebatian kuat semulajadi utk membunuh mikroorganisma berbahaya. Boleh membunuh semua patogen (bakteria & virus) yg diketahui termasuk stophylococcus oureus & bakteria makan daging. Untuk berkesan allicin perlu dlm bentuk allicin "stabil". Selenium Mineral yg mempunyai ciri2 antioksida yg hebat. Mineral pembunuh kanser. Pengambilan 200gm mikrogram sehari dpt mengurangkan kes kanser hmpir 50%. Sulfur Antioksidan yg amat hebat Lindungi tubuh dr radikal bebas. Tingkatkan sistem imun kerana ia meningkatkan fungsi sel2 pembunuh semulajadi. Licorice Pelengkap yg baik utk bwg putih, brtindak atas pedih uluhati yg mungkin disebabkan oleh bwg putih dan hilangkan bau kuat bwg putih.   Manfaat Bawang Putih antioksidan utk memerangi radikal bebas brsifat anti mikroba, anti virus & anti jamur tingkatkan  stamina & daya tahan tubuh kurangi pembentukan penggumpalan darah d

NUTRILITE Daily

Suplemen Multivitamin dan Multimineral Harian Vitamin dan mineral adalah penting untuk tubuh melaksanakan fungsinya. Pengendalian dan penyediaan makanan, pilihan gaya hidup dan peringkat usia mungkin mewujudkan keperluan untuk menambah nutrien harian anda, kerana memenuhi keperluan nutrien menerusi diet semata-mata kini menjadi satu cabaran. NUTRILITE Daily boleh membantu anda memenuhi keperluan harian. Dirumus dengan vitamin dan mineral yang seimbang untuk membantu mencapai kesihatan optimum. Satu biji tablet sehari membekalkan 11 vitamin penting (A, B1, B2, niasin, B6, asid folik, vitamin B12, C, D, E dan asid pantotenik). Serta, 7 mineral penting (kalsium, fosforus, iodin, zat besi, magnesium, kuprum, zink) dan pekatan alfalfa, selada air, pasli, bayam, karot dan ceri aserola NUTRILITE yang eksklusif. Soal Jawap Kita mungkin mempunyai cukup vitamin (katalah vitamin A) daripada makanan harian kita. Tidakkah berlebihan jika kita mengambil NUTRILITE Daily? Ad