Tuesday, February 23, 2010

kenal lacturer

asslamualaikum

maaf dah lame x update..busy dgn macam2 perkara dunia...berkaitan tajuk diatas,kejap lagi ana akan masuk kelas HSE, Dr Azimuddin..nak di jadikan cerita masa ana nk daftar tuk tajuk assignment, ade la seorang lacturer yang ramah tamah bertanye kapade ana nk pergi mane... ana jawap la seperti yang ana sepatutnye buat, die pun tany sape lacturer HSE tu..ana xthu name lactrer tu,nasib baik la ana tny kwan ana n die ade bg thu nam DR Azimuddin ni..and ana tulis dalam buku

masa lacturer yang ramah tu tanye sape lacturer HSE, ana pun buka buku sebab xingat name die..ana pun sebut la nama Dr tu..lacturer yang ramah ni pun kate.."oo die tu baru kot,die xpenah mask kelas lagi ke?'"
ana pun kate la tak..macam2 la kami berborak mase dlm lif nk pergi pejabat Dr Azimuddin ni..bile sampai depan pejabat tu,lacturer ni pun mintk tolong ana tampal kertas..

nak di jadikn cerite ..kertas tu adalah tajuk2 assignment HSE..memang sah2 la die Dr Azimuddin tu..malunye ana xkenal lacturer..last2 die tnye,"sekarang dah kenal Dr Azimuddin..adeyh mmg konferm xlupe...moral of the story...antum buat la sendiri ae

ana nk pergi kelas...wallahualam
Share:

4 comments:

  1. huhu... lucu le cerita ni isma...

    leh jadi modal tazkirah lepas nie... boleh diizinkan tak ? (^_^)

    ReplyDelete
  2. boleh2
    malunye...
    tadi dlm kelas die nampak ana
    die kate mcm penah jumpe..
    pastu ana ckap "yang x kenal lactrr tu"
    pastu die kate "o..yang tu,macm mne bleh x kenal"(geleng2 pale die)

    ReplyDelete
  3. haha..dia memang sempoi..dulu masa HSE,dia xkisah pun budak datang lec @x..pastu bila tukar dr mohand,dr mohand sangt marah bila budak xdatng lec.(padahal dia xtau yg masa dr azimuddin,dr azimuddin xmarah bila budak xdatng)..

    apa pun..HSE sangt pnting for future..nanti dah 3rd yr,fahm la knapa..huhu

    ReplyDelete
  4. owh..die lucu dalam serius
    macam ayah je bile bercakap dgn die

    dlm kelas semalm ade 2 orng je mse awal2 stat lectur..so kami 2 je la yang kene jawap soalan die..nasib baik ade lagi yang datang kurang sikit kene jawap..

    name die DR.AZIMUDDIN..bukan DR.AZMUDDIN
    ana salah phm ...maaf2

    ReplyDelete